2014年1月23日星期四

回味羅省之旅第二天 (下)

<<2013年12月28日>>

和uncle午飯後,海豚兒家姐相約海豚兒和Mr. Dolphin晚一點去吃下午茶,於是海豚兒便乘這空檔去當年念書的college看看及拍拍照,途經從前寄居uncle & auntie舊居,海豚兒亦停下來拍了些照片,這兒的外貌跟從前也沒有甚麼變化,一切也鮮活如昨。
回到college,發現學校把以前圍著學校四面的parking lots建成了好幾楝parking structures, 除此之外,校園亦沒有太多變化。還記得花旗少林這部電影嗎? 當中的幾個校園鏡頭便是在這兒取景了!
圖書館是海豚兒和她college年代最要好的朋友之"休息室," 我們在這兒等對方下課,傾計,跟蹤另一位同學(因他說話時的表情太有趣,我們試過看著他說話的樣子笑到跌落在地上起不了來),睡午覺,把番熱好的午飯帶來圖書館慢慢享用(從來未被校方警告/投訴),甚至把書包留下來外出吃午飯,到黃昏回來時發現圖書館已關,第二天要去Lost & Found把各自的書包認領,亦試過在這兒認識了另一位像我們自攜食物到圖書館偷吃而被投訴的同學,你猜她當時在吃什麼?  
這所學校對著的大街是Rose Parade的場地,一列列坐位已安排妥當,準備迎接元旦日的精彩花車遊行及表演。
拍完照後,我們便啟程前往下午茶的地點與海豚兒家姐見面。這兒的crepe cakes很有名的啊!這店子是從NYC開過來的分店,綠茶味的crepe cake實在是好吃萬分,每層crepe也夾著甘濃的綠茶味,而整體亦保持到足夠的濕潤度,一點也不覺乾。其實海豚兒也想試試別的,但真的吃不下啊!

吃著吃著,海豚兒和海豚兒家姐有以下的對話。。。

海豚兒: 記唔記得幾年前我去妳屋企,妳話最鍾意食嗰種魚反而係最平嘅魚嚟嘅!

家姐:  係呀! 到依家都係架! 對D嘜斑物斑無興趣架!

海豚兒:  我返到多倫多同Mr. Dolphin講妳最鍾意食嗰種魚叫非洲桔,硬係唔知點解三藩巿將D名改到咁怪,好似market就會直譯做孖結,而Mr. Dolphin雖然覺得怪,但又見海豚兒講到咁理直氣壯,咪唯有相信囉。點知上個月返溫哥華先喺廣告到發現原來唔係非洲桔,係非洲鰂,唉!原來係自己聽錯,又老點咗Mr. Dolphin幾年啦!

家姐: ....(笑到出唔到聲。。。)...

因為下午茶地點和晚飯地點也在同區,茶聚後,海豚兒和Mr. Dolphin就在附近"window shopping,"這兒是Beverly Hills,海豚兒當然沒能力在這兒購物吧,由於當時已開始天黑,我們亦沒有拍照,附上數年前影的相相作分享吧。


這晩和海豚兒飯聚的是海豚兒人生中第一位朋友,我們自三歲便認識,一起成長,三年幼稚園,六年小學,雖然考上不同中學,但每個星期六團契、星期日主日學、崇拜也一起。當初,她和海豚兒也很不習慣海豚兒要離開香港,所以幾年後當她決定要出國之時,亦選擇來羅省與海豚兒團聚,可惜,海豚兒不久便遷移到溫哥華,所以一起生活的時間亦很短。雖然現在我們各有各忙,除非她來多倫多或海豚兒去羅省,否則,我們亦不容易見面,不過海豚兒相信我們擁有的是quality time,其他也不太重要!

這晚我們在Beverly Hills的一家意大利餐廳用膳。

這是沒有人願意跟海豚兒分享的頭盤:( 味道還可,只是沒有人願意共享,感覺始終不太好!

接著,海豚兒和Mr. Dolphin分吃了很多食客推介的辣茄汁龍蝦、蟹肉linguine,味道不錯,微辣的茄汁很醒胃,而且意粉亦帶有嚼勁,值得一試,可是據好友形容,她點的魚魚就不太好(樣子像貓兒的她祇愛吃魚),她說味道很淡,不喜歡啊!

最後,我們點了Tiramisu和Flourless Chocolate Torte,Tiramisu賣相很乾,不是海豚兒喜歡的類型,所以沒試,至於Chocolate Torte就很不錯,是屬於海豚兒喜歡的intense古古力味道類型,好吃!


飯後,我們去了戶外的Culver City Mall繼續行街街+傾計,為這晚上劃上完滿的句號。

20 則留言:

  1. 成日最正最吸引都係綠茶crepe cake啊! 個朱古力torte同同辣龍蝦linguine都唔錯~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜魔媽媽呢個稱號果然唔係浪得虛名,個crepe cake真係好味到無朋友,諗起都想重溫呀!

      刪除
  2. 你成日都有笑到肚痛嘅笑話,唔好俾佢停呀!
    你講個綠茶crepe cake, 我有興趣呀,等我揾日出城試吓先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持!! Mr. Dolphin經常掛係口邊嘅說話係"成日都老點個老公!" Lol! 最想停嗰個可能係佢 XD
      妳去食好方便呀,我記得牛角都用佢嘅來貨做甜品,記得試多幾款同我哋分享啊!;)

      刪除
  3. 就當自己是 Julia Roberts, 在BH瘋狂一次啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幕真係超經典,印象真係好深,可惜我無佢咁迷人嘅笑容,我驚D舖頭會落閘放狗呀 :)

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~年少時,實有許多回憶片段. 當時, 實會揾到啲智趣相投嘅朋友!! 所以, 以前讀書啲朋友係會Keep 得最耐.
    ~係Library都做到幾多野, 又食又作locker (擺放書包)都得! 你係library識個朋友, 係食咗咩比人投訴??係食溜蓮or 魚蛋??我記得住school residence, 我試過用電飯煲整熟啲魚蛋, 比人話好臭
    ~你以前讀書嘅環境好舒服呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我好珍惜讀書時識嘅朋友,雖然有時都會out of sight, out of mind,但佢哋永遠喺我心目中都有好重嘅份量!
      嘻嘻,真係好開心當年有咁多喺好多人眼中好無聊但係我每次諗起都會嘴角向上彎嘅回憶架。

      嘩Vicky妳好勁呀!!!個女仔真係食榴蓮~~~~~記得佢講我聽時,我真係忍笑忍得好辛苦! 魚蛋正吖!不過可能佢哋覺得係魚腥味啦,唔識寶!

      係呀,雖然係college,但校園設施、環境一流,所以當初去到vancity讀書好失落囉!

      刪除
  5. 妳過咗外國咁耐,中文仲咁好嘅
    妳3歲時識的朋友依家仲keep到真係好難得呢,我連小學同學都冇聯絡lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎啦!其實我中英文都奇差無比,妳見我成日寫得咁口語都知啦!:)
      可能因為我間幼稚園同小學相連,而幼稚園又係教會,所以有好多好細就識嘅朋友都可以keep到卦,加埋FB,更加方便!

      刪除
  6. 好想試個綠茶蛋糕,最鍾意就係食蛋糕!!雖然Mr. Dolphin話俾你點,但心中實覺得你好可愛,哈哈哈!曾經我探訪老公間college嘅library, 佢話喺果度寫過無數emails俾我,佢仲話好在唔係high school時代識我,因為個librarian見得佢多,有次電腦俾人攪,屈左佢,直情ban左佢冇得入library, 哈哈!我喺香港讀college時都冇咁大膽喺library偷食,最多都係同佢一樣打「情信」,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳可以上網買架,但就一定要成個買囉!
      嘻嘻,佢一時時啦,視乎有無影響佢福利吖!
      嘩!我估妳參觀佢college嘅library時應該都好感動,不過high school件事就真係有D怪,估唔到會咁!
      香港唔同嘛,LA間學校無人管,所以好free style!

      刪除
  7. 可以回到以前讀書的地方, 真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!簡直係回憶返哂嚟!如果有埋朋友在場就更正啦!

      刪除
  8. pasadena係個好靚的地方, 我鍾意!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs. Leung對南加州好熟悉喎! :)
      Pasadena好有特色,以前好鍾意行old town pasadena,覺得喺嗰度行街好型格!

      刪除
  9. 係咪lady m 出品?
    三歲就識好勁呀,仲要而家都仲keep 到

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!真係好好好好味! 妳就好方便啦,隨時都可以買嚟食!
      可能就係因為已經識咗咁多年,所以大家更加珍惜我哋之間嘅友誼啦!

      刪除
  10. 雖然我只係去過一次LA, 睇番你篇Blog都有種重遊舊地的感覺, 因為CEO實在有許多朋友和親人在那邊, 有機會都會帶小吉一齊去呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果CEO以前住San Gabriel Valley附近,咁好多呢D地方佢一定唔會陌生。
      若果將來可以帶埋小吉一齊返羅省,妳,CEO同埋佢嘅親人友好一定好高興啦,仲可以去Disney探下Dopey添!

      刪除